Waltin verkkokauppa avautui 7.4.2020 uudistettuna ja ehompana.

Waltti-kaupan palvelua on selkeytetty, palvelupolkuja yksinkertaistettu ja palvelun saavutettavuutta parannettu. Uudistuksen tavoitteena on, että asiakas pystyy käyttämään verkossa toimivaa kauppaa mahdollisimman helposti.

Asiakkaalta Waltti-kaupan uudistus ei vaadi mitään toimenpiteitä. Nykyiset asiakastunnukset pysyvät ennallaan ja kaikki asiakastiedot siirtyvät vanhasta verkkokaupasta uuteen. 

Uusitusta Waltti-kaupasta löytyy paljon tuttuja elementtejä, mutta myös uusia ja parannettuja toimintoja käyttöä helpottamaan. Samassa verkkokaupassa hoituu nyt Waltti-matkakorttien lataaminen, uusien korttien tilaaminen sekä omien tietojen hyödyntäminen ja muokkaaminen aikaisempaa kattavammin. Palvelu mahdollistaa jatkossa esimerkiksi myös erilaisten etuustuotteiden, kuten työsuhdematkalipun tai kampanjatuotteiden käytön. 

Kaikki Waltti-kaupan uudet toiminnot eivät ole käytössä heti tiistaina 7.4., mutta niitä lisätään seuraavien viikkojen aikana. Waltti-kauppa palvelee suomen, ruotsin ja englannin kielillä, ja kieliversioita saadaan myöhemmin vielä lisää.

Uudistetun Waltti-kaupan rakenteen ja visuaalisuuden on suunnitellut Agenda Helsinki ja toteuttanut Sofokus Oy. Uudistushankkeesta vastaa Waltti-kauppaa hallinnoiva TVV lippu- ja maksujärjestelmä Oy.


Lisätiedot: 
- palvelupäällikkö Kari Ström, p. 014 266 5139, kari.strom[at]jyvaskyla.fi
- järjestelmäasiantuntija Toni Tamminiemi, p. 014 26 64021, toni.tamminiemi[at]jyvaskyla.fi
- https://kauppa.waltti.fi