Hyppää pääsisältöön
Kuva
Linja-auton stop-painike. Kuva Katja Kauppila
Pääsisältö

Linja-autoihin unohtuneet asiakkaiden tavarat toimitetaan löytötavarapalveluun, josta niitä voi tiedustella sähköisellä yhteydenottolomakkeella tai puhelimitse. Löytötavarapalvelu on maksullista, selvittelykustannuksista vastaa aina tavaroiden omistaja. 

Löytötavarat noudetaan Koiviston Auto Jyväskylän ja Länsilinjojen varikolta kaksi kertaa kuussa parittomilla viikoilla. Kiireellisissä tapauksissa tai tärkeän tavaran (avaimet, puhelin, lompakko) kadottua voit myös tiedustella löytymistä linjaa ajavalta liikennöitsijältä.

Matkakortit

Hukkaan mennyttä matkakorttia voi tiedustella Linkki-palvelupisteestä. Edellisviikon löytökortit toimitetaan Linkki-palvelupisteeseen maanantaisin, jossa niitä säilytetään 3 kk. 

Linkki-palvelupiste sulkee pyynnöstä hukkaan menneen kortin väärinkäytösten estämiseksi. Henkilökohtaisen Waltti-matkakortin käyttämätön kausi tai arvo voidaan siirtää uudelle kortille 7 € käsittelymaksua ja 5 € korttimaksua vastaan. Haltijakohtaisen Waltti-matkakortin sisältöä ei hyvitetä.

Jos olet hankkinut kadonneen tilalle uuden matkakortin ja sisältö on siirretty siihen, vanha korttisi on mitätöity. Sen voi löydettäessä hävittää sekajätteenä tai palauttaa Linkki-palvelupisteeseen.

Jos löydät toiselle henkilölle kuuluvan matkakortin, anna se Linkki-linja-auton kuljettajalle tai vie Linkki-palvelupisteeseen.

Asiasanat:  
löytötavara
matkakortti
vahinko
hyvitys