Suoraan sisältöön
Avaa navigaatio

Jyväskylän seudun joukkoliikenne - fiksusti liikkeellä

Jyväskylän seudun joukkoliikenteen asiakasraati kokoontuu 8.5.2017

Jyväskylän seudun joukkoliikenteen asiakasraati kokoontuu keskustelemaan paikallisliikenteen asioista jälleen maanantaina. Tapaamisen teemana on tällä kertaa kuljettajien hyvän toiminnan huomioiminen.

Paikallisliikenteen käyttäjät ja asiasta kiinnostuneet voivat lähettää omia kysymyksiään ja kommenttejaan asiakasraadille. Yhteydenotto hoituu sähköisellä lomakkeella, joka löytyy osoitteesta http://linkki.jyvaskyla.fi/asiakasraati. Samalta nettisivulta löytyvät myös edellisten asiakasraatitapaamisten muistiot.

Varsinaiset paikallisliikenteen palveluita koskevat palautteet esim. yksittäisistä palvelutilanteista, autoista, linjoista, vuoroista, aikatauluista ja pysäkeistä kannattaa lähettää Jyväskylän sähköisen palautepalvelun https://s-asiointi.jkl.fi/eFeedback/ kautta. Asiakasraati käsittelee kokoontumisissaan paikallisliikenteen kehittämistä yleisemmin ja koko Jyväskylän toimivalta-alueen (Jyväskylä, Laukaa ja Muurame) näkökulmasta.

Joukkoliikenteen vapaamuotoisena kehittämisfoorumina toimiva asiakasraati aloitti toimintansa vuonna 2016 ja kokoontuu noin 6 kertaa vuodessa. Raatilaiset on valittu mukaan hakemusten perusteella eri-ikäisistä, joukkoliikennettä aktiivisesti käyttävistä ja sen kehittämisestä kiinnostuneista jyväskyläläisistä, laukaalaisista ja muuramelaisista.


Lisätietoja: palvelupäällikkö Kari Ström, p. 014 266 5139, kari.strom[at]jkl.fi

28.4.2017Kristiina Pentikäinen

Järjestäjä, liikennöitsijä ja päätöksenteko

 Linkki-palvelupiste
paikallisliikenteen asiakaspalvelua

Avoinna ma 10-17, ti-pe 10-16
Asemakatu 7, Jyväskylä
p. 014 266 0114

Suljettu 13.-14.3.


Yhteydenotot aukioloaikojen ulkopuolella: Jyväskylän kaupungin palautepalvelu


Copyright © 2018 Jyväskylän kaupunki. Sivun alkuun

Linkki » Linkki » Uutiset » Jyväskylän seudun joukkoliikenteen asiakasraati kokoontuu 8.5.2017