Suoraan sisältöön
Avaa navigaatio

Jyväskylän seudun joukkoliikenne - fiksusti liikkeellä

Linkki-palvelupisteen asiakas, osallistu kyselyyn!

Kerro palvelukokemuksestasi paikallisliikenteen Linkki-palvelupisteellä tai muulla Jyväskylän kaupunkirakennepalvelujen asiointipisteellä. Asiakaskokemuksia kartoittava kysely on avoinna 31.3.2017 saakka, vastaaminen vie vain 3-5 minuuttia.

Kyselylinkki löytyy Jyväskylän kaupunkirakennepalvelujen nettisivuilta. Kyselyyn voi vastata nimettömänä, mutta halutessaan voi jättää yhteystietonsa ja osallistua samalla 10 Finnkinon elokuvalipun arvontaan. Arvonnan voittajille ilmoitetaan 31.3.2017 mennessä.

Kyselystä vastaa Jyväskylän kaupungin kaupunkirakennepalvelut yhteistyössä Jyväskylän Ammattikorkeakoulun (JAMK) kanssa.

1.3.2017Kristiina Pentikäinen

Kommentit (1 kommentti)

Kirjoittaja
Viesti
Vierailija27.03.2017 15:101 kuukausi sitten

Lauantaina linjalla 25 keskustasta- Kaakkolammelle klo 21.40 lähteneessä bussissa oli kuljettaja, joka osoitti erittäin huonoa- ja epäammattimaista käytöstä. Näin, että bussi seisoo pysäkillä. Lähdin juoksemaan bussille, poikani jäi jälkeeni hieman. Ehdin bussin kohdalle ja kuski VARMASTI NÄKI MINUT ja poikani juoksevan bussille, tulimme edestä päin) !!! Hän kuitenkin ovea avaamata lähti ajamaan!! Jäin siihen ihmeissäni...Katsoin aikataulunäytön kelloa, se oli 21.40!! Joten bussi olisi pitänyt minua odottaa.Olen tosi pettynyt paikallisliikenteeseen Jyväskylässä!!

Järjestäjä, liikennöitsijä ja päätöksenteko

 Linkki-palvelupiste
paikallisliikenteen asiakaspalvelua
ma 10-17 ja ti-pe 10-16

(7.8.-15.9. ma-pe 10-17,
puhelinpalvelu ma 10-17, ti-pe 10-16)

Asemakatu 7, Jyväskylä
p. 014 266 0114
https://s-asiointi.jkl.fi/eFeedback/

Copyright © 2017 Jyväskylän kaupunki. Sivun alkuun

Linkki » Linkki » Uutiset » Linkki-palvelupisteen asiakas, osallistu kyselyyn!