Suoraan sisältöön
Avaa navigaatio

Jyväskylän seudun joukkoliikenne - fiksusti liikkeellä

Waltti-matkakorttien autolatauksessa ongelmaa, syytä selvitetään

Kahden ja kolmen vyöhykkeen uusien Waltti-kausilippuhintojen päivittymisessä Linkkien autolaitteille on havaittu ongelma, joka rajoittuu yksittäisiin autolaitteisiin. Vian syytä selvitellään parhaillaan.

Ongelma ei koske nettipalvelussa https://nettilataukset.waltti.fi tai asiakaspalvelupisteessä tehtyjä kahden ja kolmen vyöhykkeen kausilippujen latauksia. Kahden ja kolmen vyöhykkeen arvolippujen lataukset onnistuvat myös Linkeissä normaalisti.

Jos olet ladannut Waltti-korttiasi Linkissä vuodenvaihteen jälkeen ja maksanut siitä vanhan, kalliimman hinnan, Linkki-palvelupiste (Asemakatu 7) palauttaa liikaa maksetun osuuden. Jyväskylän seudun joukkoliikenne pahoittelee virhettä.

3.1.2017Kristiina Pentikäinen

Järjestäjä, liikennöitsijä ja päätöksenteko

 Linkki-palvelupiste
paikallisliikenteen asiakaspalvelua

Avoinna ma 10-17, ti-pe 10-16

HUOM: poikkeavat aukioloajat
- to 21.6. klo 10-13
- 6.8.-14.9. ma-ke klo 10-17 ja to-pe klo 10-16

Asemakatu 7, Jyväskylä
p. 014 266 0114

Yhteydenotot aukioloaikojen ulkopuolella:
Jyväskylän kaupungin palautepalvelu


Copyright © 2018 Jyväskylän kaupunki. Sivun alkuun

Linkki » Linkki » Uutiset » Waltti-matkakorttien autolatauksessa ongelmaa, syytä selvitetään