Suoraan sisältöön
Avaa navigaatio

Jyväskylän seudun joukkoliikenne - fiksusti liikkeellä

Waltti-matkakorttien autolatauksessa ongelmaa, syytä selvitetään

Kahden ja kolmen vyöhykkeen uusien Waltti-kausilippuhintojen päivittymisessä Linkkien autolaitteille on havaittu ongelma, joka rajoittuu yksittäisiin autolaitteisiin. Vian syytä selvitellään parhaillaan.

Ongelma ei koske nettipalvelussa https://nettilataukset.waltti.fi tai asiakaspalvelupisteessä tehtyjä kahden ja kolmen vyöhykkeen kausilippujen latauksia. Kahden ja kolmen vyöhykkeen arvolippujen lataukset onnistuvat myös Linkeissä normaalisti.

Jos olet ladannut Waltti-korttiasi Linkissä vuodenvaihteen jälkeen ja maksanut siitä vanhan, kalliimman hinnan, Linkki-palvelupiste (Asemakatu 7) palauttaa liikaa maksetun osuuden. Jyväskylän seudun joukkoliikenne pahoittelee virhettä.

3.1.2017Kristiina Pentikäinen

Järjestäjä, liikennöitsijä ja päätöksenteko

 Linkki-palvelupiste
paikallisliikenteen asiakaspalvelua
ma-pe 10-17, puhelinpalvelu ma 10-17, ti-pe 10-16
avoinna ma 18.9. alkaen ma 10-17, ti-pe 10-16
HUOM: suljettu pe 8.9. koulutustilaisuuden vuoksi

Asemakatu 7, Jyväskylä
p. 014 266 0114
https://s-asiointi.jkl.fi/eFeedback/

Copyright © 2017 Jyväskylän kaupunki. Sivun alkuun

Linkki » Linkki » Uutiset » Waltti-matkakorttien autolatauksessa ongelmaa, syytä selvitetään