Suoraan sisältöön
Avaa navigaatio

Jyväskylän seudun joukkoliikenne - fiksusti liikkeellä

Joukkoliikenteen asiakasraati kokoontuu 10.10. keskustelemaan sähköisistä palveluista

Jyväskylän seudun joukkoliikenteen asiakasraati kokoontuu seuraavan kerran maanantaina 10.10. kello 17.30–19.00. Kokoontumisen teemana on joukkoliikenteen sähköiset palvelut ja niiden kehittäminen.

Asiakasraadille voi lähettää ehdotuksia käsiteltävästä aiheesta 9.10. mennessä sähköisen yhteydenottolomakkeen kautta, joka löytyy asiakasraadin nettisivulta http://linkki.jyvaskyla.fi/asiakasraati. Yksittäistä asiakasta, linjaa, vuoroa tms. koskevia asioita ei asiakasraadin kokoontumisissa käsitellä, vaan niitä koskevat palautteet voi lähettää Jyväskylän kaupungin sähköiseen palautepalveluun https://s-asiointi.jkl.fi/eFeedback.

Joukkoliikenteen asiakasraati on poliittisesti sitoutumaton toimija, joka kokoontuu noin 6 kertaa vuodessa. Kokoontumisia on arki-iltaisin ja ne kestävät pari tuntia kerrallaan. Asiakasraatityöskentelyn tarkoituksena on tuoda asiakkaan ääni aiempaa paremmin kuuluviin paikallisliikenteen palvelujen sisällön ja kehittämisen suunnittelussa.

Raadin kokoontumisissa tarkastellaan ajankohtaisia teemoja, joukkoliikenteen laatuun ja kehittämiseen liittyviä asioita. Aikaa varataan myös osallistujien keskusteluun tuomille joukkoliikenneaiheisille kysymyksille. Raatilaisten lisäksi kokouksiin osallistuu paikallisliikenteen palveluiden suunnittelusta ja toteuttamisesta vastaavia joukkoliikenteen työntekijöitä, tarvittaessa myös päättäjiä.

Asiakasraadin työn tuloksena syntyvät parannusehdotukset kirjataan muistiin ja toimitetaan joukkoliikenteen asioista päättävälle seudulliselle joukkoliikennejaostolle. Muistiot julkaistaan myös joukkoliikenteen asiakasraadin verkkosivuilla http://linkki.jyvaskyla.fi/asiakasraati.

Lisätiedot: palvelupäällikkö Kari Ström, p. (014) 266 5139, kari.strom[at]jkl.fi

3.10.2016Kristiina Pentikäinen

Järjestäjä, liikennöitsijä ja päätöksenteko

 Linkki-palvelupiste
paikallisliikenteen asiakaspalvelua

Avoinna ma 10-17, ti-pe 10-16

HUOM joulun poikkeavat aukioloajat
- ke 20.12. 10-14
- pe 22.12. 10-15

Asemakatu 7, Jyväskylä

p. 014 266 0114
https://s-asiointi.jkl.fi/eFeedback/

Copyright © 2017 Jyväskylän kaupunki. Sivun alkuun

Linkki » Linkki » Uutiset » Joukkoliikenteen asiakasraati kokoontuu 10.10. keskustelemaan sähköisistä palveluista