Suoraan sisältöön
Avaa navigaatio

Jyväskylän seudun joukkoliikenne - fiksusti liikkeellä

Tule mukaan Jyväskylän seudun joukkoliikenteen asiakasraatiin!

Uusi joukkoliikenteen asiakasraati aloittaa toimintansa talvella 2016. Jos olet aktiivinen ja innostunut ruotimaan paikallisliikenteen palveluita ja kehittämistä, hae mukaan toimintaan!

Asiakasraati on epämuodollinen palvelujen kehittämis- ja keskustelufoorumi, johon etsimme eri-ikäisiä, eri puolilla Jyväskylän kaupunkiseutua asuvia joukkoliikenteestä kiinnostuneita ihmisiä. Olet etsimämme henkilö, jos

  • asut Jyväskylässä, Laukaassa tai Muuramessa
  • käytät tai seuraat aktiivisesti Jyväskylän seudun joukkoliikenteen palveluita
  • haluat saada joukkoliikenteen palveluista syvällisempää tietoa
  • sinulla on näkemyksiä ja ideoita joukkoliikennepalvelujen kehittämisestä
  • haluat käydä joukkoliikenneasioista rakentavaa keskustelua muiden aiheesta kiinnostuneiden kanssa.

Ilmaise kiinnostuksesi asiakasraatityöskentelyyn sähköisellä hakemuslomakkeella, joka löytyy osoitteesta http://linkki.jyvaskyla.fi/asiakasraati. Hakuaikaa on 31.12.2015 saakka. Asiakasraadin kokoonpanosta päättää Jyväskylän, Laukaan ja Muuramen yhteinen joukkoliikennejaosto. Mukaan kutsuttaviin raatilaisiin otetaan yhteyttä alkuvuodesta 2016.

Hakemuksia otetaan vastaan myös sähköpostitse osoitteessa linkki@jkl.fi. Samasta osoitteesta voit kysyä lisätietoja asiakasraadin työskentelyyn liittyvistä asioista. Voit käydä täyttämässä hakemuslomakkeen myös Linkki-palvelupisteessä (Asemakatu 7, kauppakeskus Forumin 2. kerros).


Mitä asiakasraati tekee?

Asiakasraati on poliittisesti sitoutumaton toimija, joka kokoontuu noin kuusi kertaa vuodessa. Kokoontumiset järjestetään arki-iltaisin, ne kestävät pari tuntia kerrallaan. Raatilaisten lisäksi kokouksiin osallistuu paikallisliikenteen palveluiden suunnittelusta ja toteuttamisesta vastaavia joukkoliikenteen työntekijöitä, tarvittaessa myös päättäjiä.

Raadin kokoontumisissa tarkastellaan ajankohtaisia teemoja, joukkoliikenteen laatuun ja kehittämiseen liittyviä asioita sekä raatilaisten keskusteluun tuomia joukkoliikenneaiheisia kysymyksiä. Asiakasraatityöskentelyn tarkoituksena on tuoda asiakkaan ääni aiempaa paremmin kuuluviin paikallisliikenteen palvelujen sisällön ja kehittämisen suunnittelussa.

Työn tuloksena syntyvät parannusehdotukset kirjataan muistiin ja toimitetaan joukkoliikenteen asioista päättävälle seudulliselle joukkoliikennejaostolle. Kokouksista tehdään myös muistiot, jotka julkaistaan joukkoliikenteen asiakasraadin verkkosivuilla http://linkki.jyvaskyla.fi/asiakasraati.


Lisätiedot: markkinointi- ja viestintäkoordinaattori Kristiina Pentikäinen, p. 014 266 5130, kristiina.pentikainen[at]jkl.fi

13.11.2015Kristiina Pentikäinen

Järjestäjä, liikennöitsijä ja päätöksenteko

 Asiakaspalvelu
Linkki-palvelupiste, avoinna ma 10-17 ja ti-pe 10-16
HUOM: Suljettu pe 7.4.

Asemakatu 7, Jyväskylä
p. 014 266 0114
https://s-asiointi.jkl.fi/eFeedback/

Copyright © 2017 Jyväskylän kaupunki. Sivun alkuun

Linkki » Linkki » Uutiset » Tule mukaan Jyväskylän seudun joukkoliikenteen asiakasraatiin!