Suoraan sisältöön
Avaa navigaatio

Jyväskylän seudun joukkoliikenne - fiksusti liikkeellä

Joukkoliikenteen asiakasraati

Jyväskylän seudun joukkoliikenteen asiakasraati aloitti toimintansa keväällä 2016.

Asiakasraadin rooli ja tehtävät

Joukkoliikenteen asiakasraati on poliittisesti sitoutumaton toimija, joka kokoontuu noin 6 kertaa vuodessa.

Asiakasraadin tehtävänä on tuoda asiakkaan ääntä paikallisliikenteen palvelujen kehittämiseen, suunnitteluun ja toteutukseen. Tapaamisissa keskustellaan ajankohtaisista asioista sekä joukkoliikenteen laatuun ja kehittämiseen liittyvistä asioista. Aikaa varataan myös osallistujien joukkoliikenneaiheisille kysymyksille.

Näkemykset kirjataan muistiin ja välitetään joukkoliikenteen asioista päättävälle seudulliselle joukkoliikennejaostolle. Muistiot julkaistaan myös joukkoliikenteen asiakasraadin verkkosivuilla.

Tapaamiset

Vuoden 2018 tapaamisten ajankohdat ilmoitetaan myöhemmin.

Asiakasraadin muistiot

Joukkoliikenteen asiakasraadin kokoontumisissa käytyjen keskustelujen sisällöt kootaan muistioksi, joka julkaistaan tapaamisen jälkeen tällä nettisivulla.

Vuoden 2017 muistiot:

Vuoden 2016 muistiot:

Yhteydenotto asiakasraatiin

Haluatko lähettää asiakasraadille ehdotuksesi käsiteltävästä aiheesta? Tee se alla olevalla, sähköisellä yhteydenottolomakkeella! Viestit välitetään toimitetaan asiakasraadille ja niistä voidaan käydä tapaamisessa keskustelua raatilaisten aloitteesta.

Huomaa, että raati ei suoraan vastaa yhteydenottoihin. Asiakasraati ei myöskään päätä paikallisliikenteen asioista, vaan päättävä elin on seudullinen joukkoliikennejaosto.

Kun toivot vastausta, lähetä asia palautepalvelun kautta. Palautteet otetaan huomioon joukkoliikenteen kehittämisessä aivan samalla tavalla kuin asiakasraadin kannanototkin.

Keskusteluaiheita ja ideoita Jyväskylän seudun joukkoliikenteen asiakasraadille

Ideasi/keskusteluaiheesi/palaute

Nimesi

Sähköpostiosoitteesi

Järjestäjä, liikennöitsijä ja päätöksenteko

 Linkki-palvelupiste
paikallisliikenteen asiakaspalvelua

Avoinna ma 10-17, ti-pe 10-16

HUOM joulun poikkeavat aukioloajat
- ke 20.12. 10-14
- pe 22.12. 10-15

Asemakatu 7, Jyväskylä

p. 014 266 0114
https://s-asiointi.jkl.fi/eFeedback/

Copyright © 2017 Jyväskylän kaupunki. Sivun alkuun

Linkki » Linkki » Ohjeita ja tietoja » Asiakasraati